Nedersaksisch/Low Saxon - Printable Version -Shoutbox (https://shoutbox.menthix.net) +-- Forum: MsgHelp Archive (/forumdisplay.php?fid=58) +--- Forum: Messenger Plus! for Live Messenger (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Forum: Translation (/forumdisplay.php?fid=24) +----- Thread: Nedersaksisch/Low Saxon (/showthread.php?tid=18107) Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 06:00 PM
Ik heb Messenger Plus! vertaald in het Nedersaksisch! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Tochjo on 11-14-2003 at 06:04 PM
This is a dialect. Patchou has decided dialects won't be included in his program, because if he did, the program would become too large. RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 06:11 PM
Hi, RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-14-2003 at 06:14 PM
een dialect IS een reginale taal RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 06:21 PM Ja tuurlijk! Ga het handvest maar es lezen! Daar staat in dat een regionale taal GEEN dialect is! Het is een taal op zich! NET ALS ENGELS EN NEDERLANDS RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-14-2003 at 06:29 PM het handvest? als je de grondwet bedoeld dan bedank ik, ik zie niet in waarom ik de grondwet van een ander land zou lezen als ik dat van mijn land nog niet lees RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 06:45 PM Oh Belg? Maar goet et is niet de grondwet.. tis een handvest.. das iets anders echt! maar goed dooooooooog! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-14-2003 at 06:56 PM
ja Belg RE: Nedersaksisch/Low Saxon by CookieRevised on 11-14-2003 at 06:58 PM
Sérvine, tof dat je de verschillende vertaling hier post, maar ze zullen nooit in Plus! terecht komen. Wat een dialect is daar valt over te discussieren, want zoals je zelf zegt een handvest is GEEN grondwet... RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 06:58 PM Dooooooog is 'dag' zoals sommige mensen ut uitspreken RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 07:18 PM Nou oké Belgisch is geen streektaal dat is een dialect... nedersaksisch is wel streektaal... www.streektaal.net daar valt niet over te discussiëren da's een feit! Belgisch is geen streektaal omdat.. naja laat maar staat op die site! Niemand spreekt Oud-Nederlands dus kan niemand et vertalen alleen Middel-Nederlands zijn nog overgeleverde teksten overgebleven dus maar daar benk nie goed in!! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by KnightieBoy on 11-14-2003 at 07:24 PM Dit is geen officiele erkende taal, Belgisch wordt wel erkend, Fries wordt ook erkend, maar wordt gezien meer gezien als dialect dan taal, hoewel ut wel een soort taal is RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Tochjo on 11-14-2003 at 07:28 PM
Ach, het Fries... RE: Nedersaksisch/Low Saxon by CookieRevised on 11-14-2003 at 07:32 PM
quote: Lijkt me duidelijk: Belgisch=Vlaamse=geen dialect quote:Ja daaaaaaaaaaaaaag....... Dus oud-egyptisch is niet te vertalen, latijn ook niet (is dit trouwens wel een taal?)... En wat met alle andere oude/uitgestorven talen??? Het is niet omdat niemand het nog spreekt dat het niet vertaald kan worden... BTW: ik spreek geen BINAIR'S, maar ik kan wel ganse teksten naar enen en nullen omzetten als je wil.... RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-14-2003 at 07:32 PM Belgisch een dialect??? hm, Vlaams bestaat uit allemaal dialecten maar is zelf geen dialect, een dialect wordt op een kleiner gebied gesproken. Nederlands is de taal die in Nederland en België gesproken wordt, Vlaams wordt in België gesproken en daar zitten woorden in die in Nederland Nederlands niet gebruikt worden, omgekeerd geldt hetzelfde. Zoveel verschil is er niet, maar toch wat. RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 07:34 PM Belgisch is geen officiële streektaal kijk op www.streektaal.net daar staat 't op! (onder brabants geloof ik!) RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-14-2003 at 07:38 PM Vlaams is GEEN dialect RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 07:41 PM Ja maar het is een dialect... Vlaams zou een streektaal kunnen worden als de belgische regering het Europese Handvest van minderheidstalen zou ondertekenen maar dat is tot nu toe nog niet gedaan! Dus ja sorry... maar moe'j bij je regering gaan klagen! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-14-2003 at 07:43 PM Vlaams is niet echt een minderheidstaal te noemen aangezien het gesproken wordt door meer dan 5 miljoen inwoners van België. . . RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-14-2003 at 07:51 PM Nee dat klopt het is ook dialect... maar goed.. jullie denken dat jullie het zo goed weten vraag het maar aan een professioneel iemand dan krijgen we duidelijk antwoord... zo komen we d'r nooit uit! Dus als iemand nu nog zegt dat het wel een streektaal is of geen streektaal is... is goed maar moet je eerst bewijs hebben... vraag het aan een streektaal deskundige ofzo! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by CookieRevised on 11-14-2003 at 08:39 PM
das simpel...... zelfs de 'deskundigen' spreken elkaar tegen.... RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Servien on 11-15-2003 at 06:20 AM Hmm spreken ze geen Deutsch en Français in Luxemburg? ik wist niet dat ze Nederlands spraken? Wel grappig als dat zo zou zijn maar goed.. dat wie it wêr! Ajuus! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Dutchwall on 11-18-2003 at 09:34 PM
zeg Sérvine, ik heb een advies voor je. Als je nog eens iets post doe dan wat minder arrogant en slik 's morgens de goede pillen, dan doe je ook niet zo piet lutterig!! RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Kryptonate on 11-18-2003 at 09:44 PM
het word tijd dat deze thread wordt gesloten RE: Nedersaksisch/Low Saxon by Chrono on 11-19-2003 at 12:10 AM Thread closed |