quote:Originally posted by lase
Jag kan bannemej inte få till det här med svenska språkfilen. Den dyker inte upp i rullisten över tillgängliga språk. Där jag skulle spara den (som du angav) är övriga språk "konfigurationsfiler" men den svenska däremot en LNG-fil. Vad är galet?
Vad menar du? Har den filtillägget .LNG i stället för .INI? Länker pekar ju på filen Lng_Swedish.ini - eller får den ett annat namn för dig? Om den har ett annat filtillägg så dyker den ju inte upp i listan. Normalt visas ju inte filtillägg typ .INI, .EXE, .DLL osv i Windows. Så ställ om den "flaggan" och kolla vad filen verkligen heter. Den ska heta Lng_Swedish.ini och inget annat. Hör av dig igen om du får problem!
Jag måste vara skadad för jag hittar fan inte direkt länken till den svenska titeln, kan någon vara vänlig och posta den direkt här, jag måste som sagt vara dum i skallen eller blind
quote:Originally posted by tattoosandbeer
Jag måste vara skadad för jag hittar fan inte direkt länken till den svenska titeln, kan någon vara vänlig och posta den direkt här, jag måste som sagt vara dum i skallen eller blind
Länken till den svenska språkfilen finns i mitt första inlägg.
Det står: Attachment: Lng_Swedish.ini (84.48 KB)
Klicka bara på länken så laddas filen ner till din dator.
hej!
lite nybörjare med sånt här
hur,vad gör jag för att installera detta nu?!
har hämta alla filer, men sen?!
kommer inte upp nåt installationsprogram, eller likande ju. bara ett anteckningsfönster.
tacksam för hjälp, snarast.
This post was edited on 11-01-2006 at 10:06 PM by Bexx.
Gå till Start > Kör och klistra in %ProgramFiles%\Messenger Plus! Live\Languages\. Klistra sedan in Lng_Swedish.ini i mappen som öppnas. Gå därefter till Plus! > Preferences… > General > Main > Change Language och välj Svenska (Swedish).
This post was edited on 11-01-2006 at 10:43 PM by Mablung.