Shoutbox

Danish Language File for Messenger 7.0 BETA - Printable Version

-Shoutbox (https://shoutbox.menthix.net)
+-- Forum: MsgHelp Archive (/forumdisplay.php?fid=58)
+--- Forum: Skype & Technology (/forumdisplay.php?fid=9)
+---- Forum: Skype & Live Messenger (/forumdisplay.php?fid=10)
+----- Thread: Danish Language File for Messenger 7.0 BETA (/showthread.php?tid=32586)

Danish Language File for Messenger 7.0 BETA by x2zen on 10-06-2004 at 04:24 PM

Hej

Jeg har i de sidste par dage arbejdet med at oversætte hele MSN Messenger 7.0 BETA til dansk, og jeg er nu færdig. Du kan downloade den længere nede.
Zip filen indeholder msgslang.dll filen og en .txt hvor der står hvordan du installere det.


English

Hi

I have the last couple of days been working on translating MSN Messenger 7.0 BETA into danish, and i am now complete. You can download it here.
The zip file contains the msgslang.dll file and a .txt fil on how to install it.
RE: Danish Language File for Messenger 7.0 BETA by DJHasis on 10-06-2004 at 06:29 PM

Nice that you made a dannish-translation but swedish translation maybe nicer for people to have.
:D


RE: Danish Language File for Messenger 7.0 BETA by ZrednaZ on 10-06-2004 at 06:41 PM

Ehm... det ved du godt at M$ har folk ansat til at gøre, ikke? :P:D


RE: RE: Danish Language File for Messenger 7.0 BETA by x2zen on 10-06-2004 at 06:51 PM

quote:
Originally posted by DJHasis
Nice that you made a dannish-translation but swedish translation maybe nicer for people to have.
:D



Yeah, but I cant write swedish ;) I can only understand it.


quote:
Originally posted by ZrednaZ
Ehm... det ved du godt at M$ har folk ansat til at gøre, ikke? :P:D


Jo, man altså sådan som det lyder lige nu så kommer den "rigtige" version først til februar 2005 og det gider jeg ikke vente på; og så er der er også en som har lavet en Hollandsk sprog fil, så jeg er ikke den eneste.
RE: Danish Language File for Messenger 7.0 BETA by ZrednaZ on 10-06-2004 at 07:02 PM

Har du oversat det hele fra bunden, eller har du kunnet bruge nogle ting fra 6.2?

(Did you translate the whole thing from scatch or were you able to use some old 6.2 keys?)

Og btw, hvorfor er du ikke online på Messenger? ^o) Lusker.


RE: RE: Danish Language File for Messenger 7.0 BETA by x2zen on 10-06-2004 at 07:09 PM

quote:
Originally posted by ZrednaZ
Har du oversat det hele fra bunden, eller har du kunnet bruge nogle ting fra 6.2?

(Did you translate the whole thing from scatch or were you able to use some old 6.2 keys?)

Og btw, hvorfor er du ikke online på Messenger? ^o) Lusker.


Jeg oversatte det hele fra bunden, ved ikke om jeg kunne have brugt noget fra 6.2, men det gjorde jeg ikke, så det tog lang tid.


(I translated it all from scrath, I dont know if I could had used something from 6.2, but I didnt, so it took me a long time)
;)