Shoutbox

Download the new Norwegian translation (3.61) - Printable Version

-Shoutbox (https://shoutbox.menthix.net)
+-- Forum: MsgHelp Archive (/forumdisplay.php?fid=58)
+--- Forum: Messenger Plus! for Live Messenger (/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Forum: Translation (/forumdisplay.php?fid=24)
+----- Thread: Download the new Norwegian translation (3.61) (/showthread.php?tid=51440)

Download the new Norwegian translation (3.61) by NeoRevan on 10-06-2005 at 12:14 AM

Jeg må bare beklage rotet med oversettelsen, hovedoversetteren har forsvunnet. Jeg har ikke peil på hvordan jeg skulle overlevere den nye oversettelsen, så jeg lot være og ventet på ordre fra overnevnte.
Jeg har nå fullført oversettelsen, og skal skrive en e-post til Patchou angående dette.
Igjen, jeg beklager. Dette skal ikke gjenta seg.

I must apologise for the mess about the translation, the main translator seems to have vanished. I have no idea how to submit a translation, so I didn't do anything and instead awaited orders from the abovementioned.
I have now completed the translation, and will be writing an e-mail to Patchou regarding this issue.
Again, I apologise. This will not happen again.


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by Axy on 10-06-2005 at 10:41 AM

Takk, denne har jeg venta på!

Thanks, I've been waiting for this!


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by NeoRevan on 10-06-2005 at 11:10 AM

Liten tabbe med filen, manglet å oppdatere CompatabilityLevel.
Fikset.

Small mistake, forgot to update CompatabilityLevel.
Fixed.


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by Dommedagsprofet on 10-09-2005 at 08:26 PM

Tydelig ikke din feil, så det er ingen grunn til å beklage. Kjempeflott at du gjør en sånn innsats! Altså, nå trenger jeg jo strengt tatt ikke skrive en engelsk oversettelse av det jeg skriver nå, iom. at oversettelsesforumet er unntatt fra den regelen, men jeg gjør det uansett fordi det er mitt første innlegg her og fordi det er så utrolig kult. (H)

Seemingly not your fault, so there's no reason for you to be excusing yourself. You're doing a great job! Well, I don't really need to write an English translation of what I'm writing right now, since the translation forum is an exception from the translation rule, but I'm doing it anyway, since it's my first post here and since it's so extremely cool. (H)


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by duc on 10-10-2005 at 09:25 PM

Takker for oversettelsen. Trodde dere hadde glemt den i den nye versjonen ;)


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by jOWE on 10-14-2005 at 05:41 PM


Vel, helt borte er man da ikke.

Jeg har hatt veldig mye jobbing i det siste, så jeg har ikke fått brukt pc-en på lange tider.
Har jo også vært så lur at jeg har filter på plus! meldingene, så jeg ble ikke oppmerksom på ny oversettelse før Leif sa ifra til meg - desverre måtte jeg da reise utenbys for å jobbe, og kom meg først hjem igjen for 30 minutter siden.


Neo: Har ikke du mob nummeret mitt da? Flott du fikk gjort noe allikvel :)


Jeg beklager til alle som har ventet på oversettelsen.


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by Leif on 10-14-2005 at 05:45 PM

quote:
"All those that believe in psycho-kinesis, raise my right hand."
LOL!
Välkommen tillbaka, jOWE!
RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by jOWE on 10-14-2005 at 05:54 PM


Takker.

Godt Neo har fulgt litt med i timene ihvertfall.
Har gått på 14-timers arbeidsdager m/full feber i det siste så nå trenger jeg litt søvn kjenner jeg.


RE: RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by NeoRevan on 10-15-2005 at 09:44 AM

quote:
Originally posted by jOWE
Neo: Har ikke du mob nummeret mitt da? Flott du fikk gjort noe allikvel :)
Har ikke det nei :P
RE: RE: RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by jOWE on 10-15-2005 at 12:05 PM


-= R.I.P. SuprNova =-


?
http://www.newnova.org..


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by NeoRevan on 10-16-2005 at 12:51 AM

Vet om newnova, men
1. Siggen ble mekka før den siden kom opp
2. newnova != suprnova


RE: Download the new Norwegian translation (3.61) by jOWE on 10-22-2005 at 08:46 AM

Har gått igjennom oversettelsen og forandret på et par ting.
Bra arbeid neo (Y)

Oversettelsen er sendt til Patchou, så han inkluderer den nok i nedlastingspakken.