What happened to the Messenger Plus! forums on msghelp.net?
Shoutbox » MsgHelp Archive » Messenger Plus! for Live Messenger » Translation » Please, include again catalan at installer

Pages: (2): « First « 1 [ 2 ] Last »
Please, include again catalan at installer
Author: Message:
el_libre
New Member
*

Avatar

Posts: 5
Joined: Mar 2008
Please, don't mess with catalan and catalan users
Em sembla de mal gust que algú espanyol critiqui una llengua germana com és el català, i que ho faci algú que no la parla, ja que així està parlant una persona que DESCONEIX la situació REAL (convido a qui sigui que visiti BARCELONA a veure si té problemes per parlar, no ja en català, sinó en qualsevol altre llengua (English of course).
És molt trist treballar per a un projecte de forma voluntària i que la política d'alguns usuaris intenti impedir o menysprear aquest treball.
És molt trist que això ho digui gent que pertany a un projecte que no és un programa en sí, sino un AFEGIT d'un programa que sí està en la nostra llengua.

Dit això... ja està disponible la traducció al català per a MSG Plus Live 4.80 la qual seguirem publicant sempre que els usuaris que parlin aquest idioma ens ho demanin,com ha estat el cas, però no gràcies a determinats altres usuaris que són capaços de censurar l'esforç de difondre un programa a causa de la llengua en el que es fa.

PD: L'espanyol no és un idioma tan important, el xinés té més parlants i segurament més usuaris de MSG Plus Live.

I per demostrar que el català és important poden traduir aquest missatge fent servir Google Translate, segur que tot i ser una traducció automàtica s'entén el contingut del missatge perfectament.

Here it is in Spanish
Here it is in English

PD2:
- A causa de les traduccions automàtiques aclarem en que l'idioma del que hem fet la traducció és el català
-A causa de las traducciones automáticas aclaramos en que el idioma del que hemos hecho la traducción es el catalán
-Because automatic translations we say again that our translation is in catalan
02-12-2009 11:30 PM
Profile E-Mail PM Web Find Quote Report
Choli
Elite Member
*****

Avatar
Choli

Posts: 4714
Reputation: 42
42 / Male / Flag
Joined: Jan 2003
RE: Please, include again catalan at installer
el_libre, perdona que et contesti, però no estic d'acord amb la teva postura. El primer és que ningú ha criticat el català (ni menys jo, com poses a la teva pàgina). L'únic que hem fet és exposar les raons per les quals el català no està inclòs en la traducció actual i les raons per les quals no és immediat el tornar a incloure'l de nou.
quote:
Originally posted by el_libre
L'espanyol no és un idioma tan important, el xinés té més parlants i segurament més usuaris de MSG Plus Live.
És cert que el xinès té més parlants que l'espanyol, però, l'espanyol és l'idioma més utilitzat pels usuaris del Messenger Plus, tal com pots veure a l'última publicació d'estadístiques.


 
A lo que vull arribar és al següent:

- No em sembla apropiat distribuir un idioma que no està actualitzat.

- Em sembla correcte que en el Plus s'incloguin quants més idiomes millor. No estic del tot d'acord amb Patchou a treure els idiomes que menys s'usen, però entenc els seus arguments i em limito a exposar de forma objectiva quina és la situació.

- Ni guanyo ni perdo res si s'inclou o no el català o qualsevol altre idioma en el Plus.

- No depèn de mi en absolut, ni la meva veu té cap pes, en la decisió de quins idiomes s'inclouen en el Plus.

Dit això, crec que ha quedat prou clara la meva postura. En resum és: fes una traducció al català (com veig que ja has fet), fes que sigui bona (això ho suposo que ho és, no l'he mirada), publica-la al fòrum i fes-li publicitat, fes que la gent demani i utilitzi la teva traducció i demana  a Patchou que la inclogui de nou en el Plus. A partir d'aquí, és decisió de Patchou i només d'ell, el què fer amb la traducció.

Gràcies.
Messenger Plus! en español:
<< http://www.msgpluslive.es/ >>
<< http://foro.msgpluslive.es/ >>
:plus4:
02-14-2009 12:32 AM
Profile PM Find Quote Report
Pages: (2): « First « 1 [ 2 ] Last »
« Next Oldest Return to Top Next Newest »


Threaded Mode | Linear Mode
View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe | Add to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump:

Forum Rules:
You cannot post new threads
You cannot post replies
You cannot post attachments
You can edit your posts
HTML is Off
myCode is On
Smilies are On
[img] Code is On