|
Author: |
Tarry
Full Member
MsgPlus?lang=ca
– / / –
|
quote: Originally posted by KeyStorm
Ah, tinc el template en Photoshop a casa, per fer-ho de manera que tingui la mateixa pinta que els originals (el Translator i el Official Tester). Si voleu, en faig una amb CATALAN POWA, sino ens quedem amb aquesta
Hem, hem jo ho vaig fer tb amb el Photoshop però sense plantilla... a lo guarro Si vols fer-la de nou fes-la però em sembla que s'assembla bastant a l'original no?
|
|
05-09-2004 04:56 PM |
|
|
nus
Full Member
Humanoid Typhoon is coming!
– / / –
|
Massa aviat ens hem tirat les floretes.
a la finestra de Preferencies
\llista de contactes\Noms dels contactes
Mostra els noms perso..... no hi cap
\Missatges instantanis\Opccions generals
el boto Selecciona ha de tenir el & davant de la e (davant de la s crea conflicte)
\Estats personalitzats\configuració
a la casella de Mosta finestra de ... falta &
\Assistents de missatges\Icones ràpides
a la casella de Mosta finestra de ... falta &
\Proteccio de Privadessa\Conmtrasenyes
el text de la casella "Pregunta'm la contrasenya..." el text no hi cap
\Extensions
El botó Configura deuria tenir &
Generals
Sempre q sigui possible s'ha d'intentar posar el & davant de l'H quan el text comenci per Habilitar (Si canvies aço és important tenir en compte quesi no està davant de l'H està a altre lloc i hi ha que esborrar-lo.)
crec q ja està. si soc tiquis miquis, ho sóc per fer que la nostra traducció sigui la millor (millor que la de Patchou si que és!!! xD)
Kanashimi wo yasashisa ni
|
|
05-10-2004 07:37 PM |
|
|
KeyStorm
Elite Member
Inn-sewer-ants-pollie-sea
38 / / –
|
O.P.
Si no s'ha canviat res, també cal vigilar els texts de la finestra de recuperació. Una de les dues opcions i el text principal no hi caben.
No ting temps pre mirar-m'ho, però em fa l'efecte de que segueix estant malament en aquesta nova versió.
|
|
05-10-2004 07:54 PM |
|
|
Josep M.
Junior Member
|
Arreglades les observacions d'en Nus. Algú pot comprovar exactament el que diu en KeyStorm?
Quan n'estiguem segurs al 100% li enviaré la versió corregida a en Patchou. Agrairé que us ho mireu, i en cas que no hi càpiga digueu-me el text alternatiu per posar (jo no trobo aquesta secció que diu en KeyStorm)
This post was edited on 05-10-2004 at 10:21 PM by Josep M..
|
|
05-10-2004 08:27 PM |
|
|
Choli
Elite Member
Choli
43 / /
|
també cal vigilar els texts de la finestra de recuperació. Una de les dues opcions i el text principal no hi caben.
quote: Originally posted by Josep M.
Algú pot comprovar exactament el que diu en KeyStorm?
La imagen habla por si misma
Attachment: catalan_recovery.png (30.18 KB)
This file has been downloaded 545 time(s).
|
|
05-10-2004 09:38 PM |
|
|
KeyStorm
Elite Member
Inn-sewer-ants-pollie-sea
38 / / –
|
O.P.
Gracias, Choli.
Por cierto, hay alguna herramienta de test para mostrar las ventanas de error esta vez o algo que haga lo mismo?
|
|
05-10-2004 09:42 PM |
|
|
Choli
Elite Member
Choli
43 / /
|
Por cierto, hay alguna herramienta de test para mostrar las ventanas de error esta vez o algo que haga lo mismo?
no, no oficialmente, pero patchi me pasó un programa que hace que el plus casque y no pueda hacer el hook y por tanto te saca la ventanita de arriba. lo q no se es si estoy autorizado a pasaroslo o no
|
|
05-10-2004 09:45 PM |
|
|
Josep M.
Junior Member
|
Arreglat (al menys això crec, perquè clar, no puc fer petar el programa)! Moltes gràcies Choli Esperem que aquesta sigui la definitiva...
This post was edited on 05-10-2004 at 10:21 PM by Josep M..
|
|
05-10-2004 09:49 PM |
|
|
Choli
Elite Member
Choli
43 / /
|
Moltes gràcies Choli
de nada, hombre
Esperem que aquesta sigui la definitiva...
jejeje... tened en cuenta q aun os queda hasta el viernes para entregar la traduccion... revisad todas las ventanas detenidamente (leed el doc q patchou nos dio de como mostrarlas todas) y poned los ultimos cambios.
por cierto, en la ventana de estado personalizao, el boton Predefinits tiene un punto final q s os ha colao ("Predefinits.")
|
|
05-10-2004 10:13 PM |
|
|
Josep M.
Junior Member
|
Arreglat el que diu en Choli i també unes claus amb petites modificacions que ha canviat en Patchou en la seva nova versió beta...
Attachment: Lang_Catala.zip (20.84 KB)
This file has been downloaded 261 time(s).
|
|
05-10-2004 10:20 PM |
|
|
Pages: (7):
« First
«
2
3
4
5