O.P. RE: msn totally messed up, multiple problems
everyting works fine now, but i promised to tell when msn support send a reply. The reply is in dutch but i will make a short summary of what was in the letter.
first they offcourse told me about all the standard procedures about checking your password again and have all the updates available, etc. etc.
then they tell about my problem and that they also discovered it. The problem is passed through to technical support and we advice to try again in 24 hours. But they are not sure at what exact date and time the problem will be fixed. Furthermore they apoligize and they are working on it.
for the dutch the most important piece of the email:
We hebben het probleem dat je beschreef ook zelf vast kunnen stellen en
het probleem voor onderzoek doorgegeven aan onze afdeling voor
technische ondersteuning. We vermoeden dat dit een tijdelijk probleem is
en willen je vragen om het over 24 uur opnieuw te proberen.
Je feedback is erg belangrijk voor ons en we evalueren feedback
voortdurend om vast te stellen welke verbeteringen en toekomstige
releases belangrijker zijn.
Wij van de klantenservice doen er alles aan om je de best mogelijke
service te bieden en om al je vragen te beantwoorden zover we kunnen.
Helaas kunnen we je geen specifieke datums doorgeven waarop wijzigingen
zullen plaatsvinden zolang de productgroep nog bezig is met het
probleem.
We doen er alles aan om Messenger te verbeteren en om beter in je
behoeften te voorzien.
I have to say im pretty happy about the way they handled, this i half expected an automated message about updating my software and checking my internet connection.
|