quote:
Originally posted by rafael_vansolini quote:
Originally posted by Heyder
Attachment: Messenger Plus! BRASIL.zip (39.14 KB) This file has been downloaded 1291 time(s).
Almost 1300!
I only have to thank the privilege that I am having to give a present to all the Brazilians with a translation worthy of Messenger Plus!
The ascending number of downloads just show to everyone, more and more, (including Mr. Patchou and their administrators), that Brazil has THOUSANDS of MSN Messenger and Messenger Plus! users, and that for that, should deserve an official translation of this beautiful program.
I wait sincerely that one day, Mr. Patchou, there of Canada, look with love at the Brazilian people and give them this privilege!
Eu só tenho que agradecer o privilégio que estou tendo de presentear a todos os brasileiros com uma tradução digna do Messenger Plus!
O número ascendente de downloads apenas mostra a todo o mundo, cada vez mais, ( inclusive ao Sr. Patchou e seus administradores), que o Brasil têm MILHARES de usuários do MSN Messenger e Messenger Plus!, e que por isso, deveriam merecer uma tradução oficial deste belo programa.
Eu espero sinceramente que um dia, o Sr. Patchou, lá do Canadá, olhe com carinho para o povo brasileiro e lhes dê este privilégio!
Dr. Heyder
BRasil