Dimarts 1 de Juny de 2004
Hohohola!
Us escric perqu� no us he trobat connectats a cap dels (4-5?) que esteu en l'equip de traducci� al catal�. B�sicament era per dir-vos que com que en Keystorm t� selectivitat aquests dies i dels altres tampoc en s� res, que he comen�at la traducci� del lloc web. No s� si tinc dret constitucional a fer-ho per� jo ho he fet

. Doncs aix�, que si voleu ens posem d'acord i la fem tota de nou, i si no reciclem el qu� jo ja tinc comen�at.
Jo ni aquesta setmana ni la propera tinc ex�mens, per� l'altra ja s� que en tindr�.
Ja ens posarem en contacte, no?
Vinga, que vagi de gust!
Tarry
ACTUALITZACI�:
Com que soc un noi molt eixerit, he acabat la traducci� i l'he penjada a l'espai que en Patchou ens ha cedit per comprovar si hi havia errors (llegiu el mail que ens ha passat en Patchou). No surt cap error de parsing o sigui que tant malament no deu estar. Si us voleu connectar al FTP de'n Patchou per mirar el qu� he fet, aqu� teniu les instruccions per baixar-vos l'arxiu de traducci� perqu� si us el baixeu a lo b�stia el servidor interpretar� que �s una consulta al fitxer i parsejar� el PHP cosa que no ens interessa perqu� obtindreu un arxiu en blanc. Per tant heu de fer:
1. Accedir al servidor FTP amb les dades que en Patchou ens ha facilitat. Si no teniu cap client FTP podeu fer-ho amb el Mozilla mateix i si no us recomano el
LeechFTP.
2. Reanomenar el fitxer ca.php a ca.phpa .
3. Copiar l'arxiu a una carpeta del nostre ordinador.
4.
TORNAR el nom de l'arxiu ca.phpa a l'original, ca.php
Espero que us la mireu i ja em direu quelcom.
Josep M., com m'has dit he canviat tota la traducci� de vost� a v�s.
Vinga espero una resposta aviat!
Tarry
ACTUALITZACI� 2:
Sempre em deixo quelcom ��
Doncs que si la traducci� no us agrada, que la trobeu una merda, etc., que es pot tornar a fer de nou per l'"equip de traducci� oficial del Messenger Plus! en catal�", que en teoria jo s�c "el nou", per tant que no tinc problema si considereu que la qualitat de la traducci� del lloc web no �s l'adequada.
Ara s�,
Tarry
Dimecres 2 de Juny de 2004
ACTUALITZACI� 3:
He afegit el llistat de coses a fer.
Quan aneu trobant errors, aneu-me'ls passant al meu correu i aix� jo anir� elaborant el document definitiu.
Fins ara!
Tarry
ACTUALITZACI� 4:
Us he mailejat l'arxiu de la traducci� acabada perqu� no us l'hagueu de baixar del FTP i a m�s en format htm perqu� els accents es mostrin b� tot i que els ap�strofs encara es mostren com a \' . Est� fet expressament, no hi patiu, culpa del PHP

.
Vinga, ara s�, com a m�nim fins dem�!
Tarry
Diumenge 13 de Juny de 2004
ACTUALITZACI� 5:
Corregits els errors que diu en CookieRevised en el seu Thread.
Corregits els errors que m'ha dit en Josep M.
En un principi l'arxiu que us he passat ara per mail �s el definitiu.
A l'espera de m�s errors,
Tarry
P.D.: Ja heu anat a votar per les europees?
TO-DO LIST (LLISTAT DE COSES A FER)
[list=1]
[*]Elaborar un llistat d'enlla�os sobre el Messenger i decidir quins afegim a la p�gina web
[/list]