What happened to the Messenger Plus! forums on msghelp.net?
Shoutbox » MsgHelp Archive » General » General Chit Chat » Post ur nana-dance video!

Pages: (7): « First [ 1 ] 2 3 4 5 » Last »
2 votes - 5 average   Post ur nana-dance video!
Author: Message:
Chrono
forum admin
*******

Avatar
;o

Posts: 6014
Reputation: 116
34 / Male / Flag
Joined: Apr 2002
Status: Away
O.P. Post ur nana-dance video!
This thread got splitted from T&T so some stuff  doesnt make much sence :P

Anyway, what is this about? Post ur nana video! :cheesy:

i know theres some "spam there but i didnt know what to remove, there were some funny posts :p

But the idea is that u make a video of urselfdancing like a banana :grin:

Please do not spam (that much) the thread, and wdz if u happen to read this, please check the posts i splitted: if u think they are spammy, just delete them :P

Oh btw, please provide the video in a link, do not attach it -_-

This post was edited on 11-08-2004 at 02:55 AM by Chrono.
[Image: wdz_discrate.png]
11-04-2004 06:31 AM
Profile PM Web Find Quote Report
CookieRevised
Elite Member
*****

Avatar

Posts: 15521
Reputation: 173
– / Male / Flag
Joined: Jul 2003
Status: Away
RE: Banana!
I liked Marissa's one. They obviously had lots of fun doing it :D

Matty... ROFLOL, you look like you've shit your pants. Sorry :P. And what's up with the dodgy looking around, affraid they would catch up on you in doing "strange" stuff :D :lol:

(Y)

This post was edited on 11-05-2004 at 11:44 AM by CookieRevised.
.-= A 'frrrrrrrituurrr' for Wacky =-.
11-05-2004 11:43 AM
Profile PM Find Quote Report
Millenium_edition
Veteran Member
*****

Avatar

Posts: 1788
Reputation: 57
Joined: Apr 2003
RE: Banana!
lol @ marissa... :P

matty... you look SO serious! :O
11-05-2004 02:07 PM
Profile E-Mail PM Find Quote Report
matty
Scripting Guru
*****


Posts: 8337
Reputation: 109
34 / Male / Flag
Joined: Dec 2002
Status: Away
RE: Banana!
quote:
Originally posted by CookieRevised
I liked Marissa's one. They obviously had lots of fun doing it :D

Matty... ROFLOL, you look like you've shit your pants. Sorry :P. And what's up with the dodgy looking around, affraid they would catch up on you in doing "strange" stuff :D :lol:

(Y)

I was watching TV thank you very much


quote:
Originally posted by Millenium_edition
matty... you look SO serious!
I was tired and just got home from bowling with co workers.
11-05-2004 04:49 PM
Profile E-Mail PM Find Quote Report
sock
Elite Member
*****

Avatar
Back in White! (with red stripes)

Posts: 1112
Reputation: 31
34 / Male / Flag
Joined: Nov 2002
Status: Away
RE: Banana!
quote:
Originally posted by Matty
Matty did Matana on my webcam to Marnana and Chronana :banana:
"Matana" = "gift" in Hebrew. :banana:


Anyway, ROFL.
[Image: patchoulolhaxun7.jpg]
11-05-2004 05:19 PM
Profile E-Mail PM Find Quote Report
WDZ
Former Admin
*****

Avatar

Posts: 7107
Reputation: 107
– / Male / Flag
Joined: Mar 2002
RE: Banana!
quote:
Originally posted by Time
Marissa dancing like an idiot.... errr.... banana thing.
That doesn't really look like the banana at all... :-/ You need to bend your knees and rotate from side to side instead of just flapping your arms and randomly dancing around... :p

Comparison time!!!


[Image: banana.gif] [Image: attachment.php?pid=333099] [Image: banana.gif]



Note: If you want that animation removed because it's so ridiculous, just let me know. :p

.gif File Attachment: dance.gif (172.71 KB)
This file has been downloaded 1211 time(s).
11-05-2004 06:50 PM
Profile PM Web Find Quote Report
CookieRevised
Elite Member
*****

Avatar

Posts: 15521
Reputation: 173
– / Male / Flag
Joined: Jul 2003
Status: Away
RE: Banana!
I don't care if it isn't exactly the banana dance... it still is hillarious (and very brave to do ;)) :lol:
.-= A 'frrrrrrrituurrr' for Wacky =-.
11-05-2004 06:57 PM
Profile PM Find Quote Report
WDZ
Former Admin
*****

Avatar

Posts: 7107
Reputation: 107
– / Male / Flag
Joined: Mar 2002
RE: Banana!
quote:
Originally posted by CookieRevised
I don't care if it isn't exactly the banana dance... it still is hillarious (and very brave to do ;)) :lol:
Well, yeah, I agree... :p

* WDZ certainly wouldn't do that :S
11-05-2004 06:58 PM
Profile PM Web Find Quote Report
matty
Scripting Guru
*****


Posts: 8337
Reputation: 109
34 / Male / Flag
Joined: Dec 2002
Status: Away
RE: Banana!
[Image: attachment.php?pid=333114]

.gif File Attachment: HowTo Dancing Banana.gif (17.85 KB)
This file has been downloaded 1992 time(s).
11-05-2004 07:14 PM
Profile E-Mail PM Find Quote Report
Dane
Non-Elite Member
*****

Avatar
Dont ask to ask, just ASK!

Posts: 1619
Reputation: 52
30 / Male / Flag
Joined: Dec 2002
Status: Away
RE: Banana!
ROFL, omg, that is so hilarious.  Thats crazy to do though and then post the video...reminds me sorta of Patate Spears.
11-05-2004 07:16 PM
Profile PM Web Find Quote Report
Pages: (7): « First [ 1 ] 2 3 4 5 » Last »
« Next Oldest Return to Top Next Newest »


Threaded Mode | Linear Mode
View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe | Add to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump:

Forum Rules:
You cannot post new threads
You cannot post replies
You cannot post attachments
You can edit your posts
HTML is Off
myCode is On
Smilies are On
[img] Code is On