What happened to the Messenger Plus! forums on msghelp.net?
Shoutbox » MsgHelp Archive » Skype & Technology » Skype & Live Messenger »

Author: Message:
Saxy
New Member
*


Posts: 1
31 / Female / Flag
Joined: Jun 2011
O.P. Huh? 
Hi !

Sorry in advance for my poor english, i'm just french...

So I have a problem to connect my account MSN (1).
My account (1) were blocked automatically because it send spam emails to my friend list. I wanted to rave it and i followed instructions in "Help". The instructions were I should find a code to another MSN adress i had declared (2). Simple principle BUUT the other MSN adress where i should find th code (2) didn't exist ! And I can't change this adress (2) to put another one...
Have you any solution ?

I hope you all understand,
Thanks for reading and for next answers.

Bye !



________________________________________________________



Salut !

J'ai un problème pour me connecter à mon compte MSN (1). Celui-ci a été bloqué automatiquement car il envoyait des emails spam tout seul à toute ma liste de contact. J'ai voulu le débloquer en suivant les instructions de l'Aide. Les instructions étaient que l'adresse email (2) que j'avais déclaré auparavant au cas où il y avait un problème, contient maintenant un code qui me permettrait de débloquer mon compte actuel (1). Simple principe mais qui a quand même une faiblesse... Tout simplement parce que l'adresse qui est censé m'aider à débloquer mon compte (2) n'existe plus ! J'essaye de changer le mot de passe (car je ne m'en souviens plus) et il me dit que ce compte (2) n'existe plus ! Et le pire c'est que je ne peux pas changer d'adresse qui pourrait m'aider (2) sinon j'en aurais proposé une autre mais pas moyen de changer...
Avez-vous une solution ?

Merci pour la lecture et pour les prochaines réponses.

Bye !

This post was edited on 06-10-2011 at 11:27 AM by Saxy.
06-10-2011 11:26 AM
Profile PM Find Quote Report
« Next Oldest Return to Top Next Newest »

Messages In This Thread
- by Saxy on 06-10-2011 at 11:26 AM
- by CookieRevised on 06-10-2011 at 01:04 PM


Threaded Mode | Linear Mode
View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe | Add to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump:

Forum Rules:
You cannot post new threads
You cannot post replies
You cannot post attachments
You can edit your posts
HTML is Off
myCode is On
Smilies are On
[img] Code is On