What happened to the Messenger Plus! forums on msghelp.net?
Shoutbox » MsgHelp Archive » Messenger Plus! for Live Messenger » Translation »

Pages: (7): « First « 1 2 [ 3 ] 4 5 6 7 » Last »
3 votes - 3.67 average  
Author: Message:
KeyStorm
Elite Member
*****

Avatar
Inn-sewer-ants-pollie-sea

Posts: 2156
Reputation: 45
38 / Male / –
Joined: Jan 2003
O.P.
Si en Josep M està d'acord (i jo també) posaré "esdeveniments" :)

No estic massa d'acord amb que "sortir a fer un mos" sigui col·loquial.
De fet a la versió anglesa els estats son força col·loquials ("be right back", "out to lunch") no canvia el to perquè és el que veuen els demés i, tenint en compte que el Messenger no sol ser un programa massa sèrio :D, no ho veig gens fora de lloc. :)

quote:
Originally posted by nus
... si em deixo algo ja editaré o escriuré altre post
Escriu un altre post (així puja al "latast posts" i rebem un e-mail)
04-25-2004 05:09 PM
Profile E-Mail PM Web Find Quote Report
Josep M.
Junior Member
**


Posts: 30
Joined: Nov 2002
M'agrada més "esdeveniments" (13) que "incidències" (11). Espero que no hi hagi problemes d'espai. Si n'hi hagués hauríem de considerar "successos" (9)
En quant a "sortir a fer un mos", seria partidari de no canviar el nom dels estats respecte als que utilitza el MSN Messenger en català...

Josep M.
[Image: butoc.jpg]
04-25-2004 05:42 PM
Profile PM Find Quote Report
nus
Full Member
***

Avatar
Humanoid Typhoon is coming!

Posts: 146
Reputation: 3
– / Male / –
Joined: Jan 2003
Privacy Protection: Protecció de Privadesa

Potser millor Protecció d'Intimitat
Kanashimi wo yasashisa ni
04-27-2004 08:50 PM
Profile PM Web Find Quote Report
nus
Full Member
***

Avatar
Humanoid Typhoon is coming!

Posts: 146
Reputation: 3
– / Male / –
Joined: Jan 2003

quote:
Originally posted by KeyStorm
^Commands & Tags: Ordres i Etiquetes (Proposo canviar tags per etiquetes)
bona idea.. problema: tag te tres caracters.... resignació, la majoria de cops eés manté tags... quan es pot s'hi fica etiquetes.
però heu de pensar q el problema dels caracters no es simplement que ocupi més o menys, sino que quan una paraula és mes llarga les coses es desbaraten... Les paraules no es tallen en MsgPlus, raó per la qual inclús mantenint el mateix total de caràcters el text no quadra.
Kanashimi wo yasashisa ni
05-01-2004 03:21 PM
Profile PM Web Find Quote Report
KeyStorm
Elite Member
*****

Avatar
Inn-sewer-ants-pollie-sea

Posts: 2156
Reputation: 45
38 / Male / –
Joined: Jan 2003
O.P.
quote:
Originally posted by nus
Les paraules no es tallen en MsgPlus, raó per la qual inclús mantenint el mateix total de caràcters el text no quadra.
O a la inversa ;)

De tota manera em sembla que posant "tag" correm el risc que algú que no estigui habituat a la informàtica no ho entengui: Jo mateix no vaig saver què son tags fins que no vaig començar amb HTML. Recordeu que ens estem dirigint a gent amb coneixements d'informàtica mínims, majoritàriament.
Si hi ha algun conflicte d'espai, i com diu en Patchou, prova de reformular el text, inclús obvia coses superficials per que al menys el que hi posi s'entengui. :)
05-01-2004 06:26 PM
Profile E-Mail PM Web Find Quote Report
Tarry
Full Member
***

Avatar
MsgPlus?lang=ca

Posts: 228
Reputation: 10
– / Male / –
Joined: May 2003
quote:
Originally posted by Josep M.
M'agrada més "esdeveniments" (13) que "incidències" (11). Espero que no hi hagi problemes d'espai. Si n'hi hagués hauríem de considerar "successos" (9)
En quant a "sortir a fer un mos", seria partidari de no canviar el nom dels estats respecte als que utilitza el MSN Messenger en català...

Josep M.


Mmm... successos no m'agrada massa...

A més, crec que si volem canviar això de sortir a fer un mos ens hauríem de posar d'acord amb aquesta gent que tradueix el messenger al català, no?
05-02-2004 09:59 AM
Profile PM Web Find Quote Report
nus
Full Member
***

Avatar
Humanoid Typhoon is coming!

Posts: 146
Reputation: 3
– / Male / –
Joined: Jan 2003
quote:
Originally posted by KeyStorm
De tota manera em sembla que posant "tag" correm el risc que algú que no estigui habituat a la informàtica no ho entengui: Jo mateix no vaig saver què son tags fins que no vaig començar amb HTML. Recordeu que ens estem dirigint a gent amb coneixements d'informàtica mínims, majoritàriament.
Si hi ha algun conflicte d'espai, i com diu en Patchou, prova de reformular el text, inclús obvia coses superficials per que al menys el que hi posi s'entengui.

Qualsevol que utilitzi mp3 ha de saber q es una tag, (on posa el nom, l'autor,etc). Tampoc subestimem ara els usuaris del MP!
A més a més, si posarem etiqueta no crec q solucionarem moltes coses, fins que no ho gastin no ho entendran del tot.
I per acabar amb el tema, quan és viable poso etiquetes (però 6 caràcters no surten del no res)

Altre, si posem mode ocult, com ***** li anomeno a cadascuna de les proteccions? de moment  ho deixare proteccio tal qual.

Edit: Reset Status Shortcut
        Drecera Mode Normal  o
        Drecera Estat Normal

This post was edited on 05-02-2004 at 12:15 PM by nus.
Kanashimi wo yasashisa ni
05-02-2004 11:42 AM
Profile PM Web Find Quote Report
KeyStorm
Elite Member
*****

Avatar
Inn-sewer-ants-pollie-sea

Posts: 2156
Reputation: 45
38 / Male / –
Joined: Jan 2003
O.P.
quote:
Originally posted by nus
Qualsevol que utilitzi mp3 ha de saber q es una tag, (on posa el nom, l'autor,etc). Tampoc subestimem ara els usuaris del MP!
A més a més, si posarem etiqueta no crec q solucionarem moltes coses, fins que no ho gastin no ho entendran del tot.
I per acabar amb el tema, quan és viable poso etiquetes (però 6 caràcters no surten del no res)

Altre, si posem mode ocult, com ***** li anomeno a cadascuna de les proteccions? de moment  ho deixare proteccio tal qual.

Edit: Reset Status Shortcut
        Drecera Mode Normal  o
        Drecera Estat Normal

Tingues en compte que no tothom canvia els ID2/3-tags dels mp3's, jo no ho feia fins fa poc. De fet conec una bona pila d'usuaris de MP! que no ho sabrien.  No crec que fos convenient emprar "tag" (3) enlloc de "etiqueta" (8). Obviament és temptador en qüestió d'espai, però no ens podem arriscar a fer servir tecnicismes anglesos. Si utilitzem tecnicismes catalans, encara podria ser un problema, però és més fàcil d'entendre.

No tothom sap anglès / no tothom en sap d'informàtica. ;)


Edit: Ah, jo voto"Drecera a Mode Normal" (Estat es podria confondre amb l'estat de Messenger).

This post was edited on 05-02-2004 at 01:18 PM by KeyStorm.
05-02-2004 01:17 PM
Profile E-Mail PM Web Find Quote Report
Josep M.
Junior Member
**


Posts: 30
Joined: Nov 2002
Jo dec tenir uns 150 contactes al Messenger, dels quals a uns 30 o 40 els hi he passat el Plus!
Entre aquests 30 o 40 dubto que n'hi hagi ni 5 que sàpiguen què és "tag" en un MP3.
La majoria són usuaris casolans dels programes, es fan un embolic a l'hora d'instal·lar coses (sovint perquè no es paren a llegir les instruccions que apareixen abans de donar-li al botó "següent" :P ) i remuguen quan les hi dius que els hi passaràs un programa que està en anglès... I no us penséssiu pas que són gent molt gran, que el 95% dels meus contactes tenen entre 16 i 25 anys!
[Image: butoc.jpg]
05-02-2004 02:54 PM
Profile PM Find Quote Report
Tarry
Full Member
***

Avatar
MsgPlus?lang=ca

Posts: 228
Reputation: 10
– / Male / –
Joined: May 2003
Cercant i cercant (com es nota que tinc temps :P) he trobat això a Softcatalà:

Guia per a la comprovació de  la qualitat i funcionament d'un programa traduït

M'ho he mirat i està força bé. Crec que ens podria servir, no?
05-02-2004 03:58 PM
Profile PM Web Find Quote Report
Pages: (7): « First « 1 2 [ 3 ] 4 5 6 7 » Last »
« Next Oldest Return to Top Next Newest »


Threaded Mode | Linear Mode
View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe | Add to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump:

Forum Rules:
You cannot post new threads
You cannot post replies
You cannot post attachments
You can edit your posts
HTML is Off
myCode is On
Smilies are On
[img] Code is On