Benvolguts companys del grup de catal�,
Probablement la setmana vinent comen�ar� de nou una intensa fase de traducci�.
Josep M., Nus, PauCas, Tarry i jo som els membres del grup.
Permeteu-me que procuri ser tan formal (al menys per ara

), per� s�han de tenir en compte els malentesos i les desavinences que es van produir a la primera gran traducci�, la de la versi� 2.0, i m�agradaria que tots treball�ssim plegats i en harmonia.

Com la actual traducci� ser� encara m�s gran i important, voldria proposar-vos certes pautes a seguir:
Partir l�arxiu en 5 parts iguals, traduir-les pel nostre compte i finalment intercanviar-nos-els al menys una vegada per corregir-les.
O per altra banda, podem traduir 3, com recomanava en Nus (ell, PauCas i jo mateix), que en Josep M s�encarregu�s de les traduccions i que en Tarry ens ajud�s amb el testing.
Cal tenir en compte que molt probablement una certa quantitat de claus no caldria modificar-les. No obstant i en qualsevol cas, podem discutir si s�han de modificar algunes coses entre tots.

D�aquesta manera, si alg� creu convenient canviar una cosa que pot afectar a les dem�s parts, es a dir, el nom d�una secci� o d�una eina, prego que poseu un post aqu� proposant la modificaci� i que els dem�s, en la mida de les possibilitats, mostrin la seva (dis)conformitat.
Aix� tamb� vol dir que caldria que us hi connect�ssiu bastant sovint als f�rums.
Com el Messenger dep�n quasi exclusivament de estar-hi o no connectat em sembla m�s l�gic portar-ho tot per aquest thread i fer servir el Messenger el menys possible.
No importa doncs que el que escriviu aqu� sigui poc rellevant (als dem�s f�rums si que ho �s i els mods eliminen posts d�aquesta mena molt sovint).
Os prego que us subscriviu a aquest thread de manera que en rebeu sempre una notificaci� quan s�hi respon.
De nou us recomano l�eina de traducci� de l�amic Choli (que s�en ha anat a Rep. Dominicana, el molt cabr�

). La trobareu aqu�:
http://shoutbox.menthix.net/showthread.php?tid=11880.
Digueu-me qu� us sembla i com ho voleu fer.
Fins aviat

.
PS: Jo no hi ser� del dilluns al divendres de la setmana vinent. Procurar� connectar-m�hi, per� no puc prometre res. Per aix� us deixo aqu� ja la meva proposta

.